петак, 3. октобар 2014.

IVANINA PORODICA U NEVJERICI: Naša kćerka nije mrtva. Oglasio se i ubica koji je sve šokirao svojim riječima!

BEOGRAD - Stravičnu vijest porodici Podraščić u četvrtak je saopštila policija. Poslije saznanja da joj je dijete ubijeno, majka Nada se onesvijestila. Inspektori su je prethodno iz trošne porodične kuće u Ulici Bosanske krajine u Batajnici dovezli u stanicu Policijske uprave za grad Beograd. Rođaka koja je sve vrijeme bila uz neutješnu majku u očaju kaže da je Nadu dotuklo saznanje kada je čula kako se manijak iživljavao nad njenom mezimicom.
IVANINA PORODICA U NEVJERICI: Naša kćerka nije mrtva. Oglasio se i ubica koji je sve šokirao svojim riječima!
GALERIJA 
Foto: Telegraf.rs

Nadu Podraščić policija je nedugo zatim vratila kući. U očaju, očiju punih suza, odmahnula je rukom i rekla:

- Nemojte ništa da me pitate! Kakva nas tragedija snađe! Jadno moje dijete!

Ivanin brat Srećko za tragediju je saznao dok je bio na praksi u školi. Njenu sestru Nikolinu crni glas je zatekao na časovima. Brat je sa nekoliko drugova dotrčao kući, da pita roditelje da li je istina ono što se priča.

- Ne želim i neću da vjerujem da moja sestra nije živa - jedva je izgovorao, drhtavim glasom šesnaestogodišnji Srećko. - Sve je to laž, svi lažu!

I Ivanin otac, koga je strašna vijest zatekla na poslu, nije htio da prihvati istinu.

- Nije to moja Ivana, to je neko drugi - vikao je Drago. - Nije to moje dijete, moja ljepotica, nikako! Znam to, sigurno!

I komšije su u šoku. Kažu da razumiju Ivanine brata i oca, koji ne prihvataju istinu.

- Drago je naročito bio vezan za Ivanu. Bila je najmlađe od troje dejce, njegova mezimica. Otkako je nestala, svi u porodici su vjerovali da je živa i da je dobro. A evo, kako će se vratiti, u kovčegu - priča komšija Đura Tomić.

On dodaje da nema riječi kojima bi, kao i većina komšija iz ulice, opisali tugu zbog tragedije koja se dogodila.

- Ivana je bila samo dijete! Pa zar je moguće da je neko mogao tako da se iživljava i surovo je ubije? Znam je kao lijepo vaspitanu djevojčicu, kao što su uostalom i njena godinu starija sestra Nikolina i brat Srećko. Teško su živjeli, bili sirotinja, ali, prije svega, pošteni - u nevjerici govori Tomić.

Monstrum Darko Kostić, koji je ubio i silovao Ivanu priznao je gnusan zločin inspektorima: 

- ``Ubio sam Ivanu! Priznajem! Silovao sam je, a ona je vrištala i otimala se. Plakala je i zapomagala. To me je strašno iznerviralo, pa sam počeo da joj udaram šamare i davim je, ali nije prestajala... Zato sam uzeo motku i ubio je! Onda sam je umotao u ćebe, pa u sunđer i zakopao tijelo u dvorište! Nije imala šanse da se odbrani`` - do detalja je ispričao monstrum. 

Нема коментара:

Постави коментар