субота, 27. септембар 2014.

NE MOŽE SUZE DA ZAUSTAVI: Naš poznati pjevač saznao da njegov...

Era Ojdanić preživljava pakao otkako je njegova snajka Jelena prije dva i po mjeseca napustila njegovog sina Dragutina i odvela dijete, sedmogodišnjeg Andriju kod roditelja u Resnik. Zbog pjevačevih izjava u kojima je on nakon pisanja medija potvrdio da Jelena više ne živi s njima u Meljaku i, kako ona kaže, brojnih laži koje je u medijima iznio o njoj, zaprijetila mu je da više nikada neće vidjeti svog unuka. Ona je Eri poslala SMS u kojem mu je jasno stavila do znanja da zaboravi na malog Andriju.

NE MOŽE SUZE DA ZAUSTAVI: Naš poznati pjevač saznao da njegov...
“I opet se ti medijski eksponiraš na osnovu mene i djeteta od sedam godina, sramota šta radiš, brukaš mi dijete! Hvala za ovo ponižavanje i laži. Andriju sad nećeš vidjeti dok si živ”, glasila je prva poruka koju je pjevaču poslala snajka. Ona se tu nije zaustavila, pa je poslala još jednu poruku: “I još si mi novinare natovario na vrat, rekla sam ti da se neću prepucavati preko novina. Sramota je za tebe što koristiš ovu situaciju samo da bi se pisalo nešto o tebi. Dno dna!”

Era nam je kroz suze rekao da prijetnje ne utiču na to da on snajku voli kao svoje dijete. “Nikad ništa ružno nisam rekao o snajki. Znate da imam kćerku koja je invalid, a Jelenu sam više gledao nego nju. Sve sam joj pružio, nikad je nisam maltretirao, niti je u mojoj kući bila uskraćena za nešto. Nisam želio da se po novinama provlače priče o njenom odlasku. Ja ni vama nisam priznao o čemu se radi kad ste saznali i došli kod mene da provjerite, nego je ona prva za Kurir rekla da je otišla i da sam ja lažov”, izjavio je Era.

Pozvali smo Jelenu koja je kategorično rekla: “Stojim iza svojih riječi. Napisala sam mu da neće vidjeti Andriju jer je lažov. Dragutin dolazi svaki dan da viđa dijete, ali ima oca koji ga uči da ne bude porodični čovjek. Pukla sam kad sam vidjela njegove izjave o meni u novinama, pogotovo kad je rekao da sam mu ukrala kola, a njih mi je njegov sin kupio. Ja nisam živjela sa Erom, nego s njegovim sinom. Sramota je što preko djeteta želi marketing, ali uvijek je bio takav, bitno mu je samo da se piše o njemu!” 
(Kurir)

Нема коментара:

Постави коментар